EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

diumenge, 3 de novembre del 2013

Agulles del 10 i del 15


Seguint amb el tema de la setmana ("El drapet dels xinus") us ensenyo avui les agulles del 10 i del 15.

Les agulles de fer mitja van numerades segons el gruix en una escala que medeix no sé què (Maaaaaaac!!) i que va augmentant en 0,5 "unitats" a major gruix. Unes agulles del 2, per exemple, són primetes. Jo he fet força coses amb agulles del 3'5 o 4... Unes del 5 o 5'5 ja són gruixudes... així doncs teixir amb unes del 10 o del 15 és força... "curiós". Poso un llapis normal i corrent perquè es vegi la comparació.

(Continuarà...)

10 comentaris:

  1. Home, té tota la pinta que sigui el diàmetre de l'agulla en la part ampla, no? 10 i 15 mil·límetres (mm), el que seria un centímetre, o un centímetre i mig de gruix. Per la comparació amb el llapis sembla que podria ser això.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah, doncs mira... podria ser!... sí, sí... podria molt ben ser això. Gràcies!! :-DD

      Elimina
  2. Ahir mateix em plantejava, de reduir temps de dedicació al'ordinador a canvi de tornar a fer mitja que fa molts anys que no en faig... jo crec que les agulles més grosses que havia fet servir eren les de 5 mm. Ahir mateix perquè una amiga meva em parlava del drapet, bé en realitat era del trapillu... és una idea, a veure si arribarà a bona fi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no i no... Jo SÍ puc reduir temps d'ordinador però vostè no, Sra. CARME!! :-)) Si passo pels blogs i em trobo amb alguns que vagin afluixant llavors... què serà de mi? ;-)

      Però bé... no dramatitzem... pensant-ho bé, el teu nivell de publicació és molt alt... farem un tracte. "Et deixo" fer mitja i altres manualitats però, com a mínim, volem DOS POSTS SETMANALS... i, òbviament, comentaris a les nostres cases :-))

      Si fas quelcom (o alguna cosa) també hi pots dedicar un post ;-))

      Elimina
  3. Jo també penso que són milimetres . Més que res pel mm que hi ha després del 10 :) i perquè ja quadre amb les mides de diametre. Ja has pensat en el disseny de la bossa ?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahahaha ostreeeeeeeees!! si ho posava!! :-DDD
      Doncs res, tu... ara sí que ja ho tenim clar, són mm.
      (Mare meva, quin ridícul!! huasss)

      Ja he començat la bossa sense tenir encara definit el disseny (això és molt normal en mi) ;-)

      Elimina
  4. I del 20, no n'hi ha? Aniries més de pressa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ho he hagut de buscar i sembla ser que SI... i fins i tot de 30!!
      http://cosiendoenlacocina.blogspot.com.es/2013/10/diymania-sabadell.html

      Ara bé, jo unes de 30 no les podria pas fer servir, se m'escaparien tota l'estona... les de 15 ja són mooooolt grans :-DD

      Elimina
  5. Si continues amb aquests posts. al final n'acabaré aprenent. ;-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé, he de confessar que, justament, aquesta era la meva idea... aconseguir que n'aprenguis!! :-DDDDD

      Elimina