EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dimecres, 16 d’octubre del 2013

Dos sobre sis... Estudi personal sense més importància que la pura curiositat.

Imagineu que és la una del migdia.

Imagineu que heu esmorzat a les nou.


Imagineu que sabeu que no dinareu fins passades les tres.


Imagineu que fa un dia, com avui, preciós de tardor. No fa gens de fred ni de calor.


Imagineu que algú us convida a prendre alguna cosa.


Podeu triar UNA BEGUDA (entre una cervesa, un bitter i una Coca-cola zero)


Podeu triar UNA COSETA PER PICAR (entre unes patates, unes olives i una croqueta)


No s'hi val a fer combinacions estranyes. Només podeu triar UNA beguda i UNA coseta per picar.


Quina seria la vostra tria?







18 comentaris:

  1. Un bitter sense alcohol, si us plau i unes olivetes... :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mmmmmm què bo! (clar que, totes les sis coses que he posat a mi m'agraden hehe)

      Elimina
  2. I mira que les ·croquetes m'agraden, eh? molt i últimament encara més!!! però ara ja he triat... i no puc canviar, oi? :-D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha prometo que no anava amb "segones" era tan sols qüestió de paladar, o sigui que, si vols, pots canviar, però no per "altres motius" :-DDD

      Elimina
  3. Coca-cola zero i unes patatones m'estarien bé.

    ResponElimina
  4. Cervesa i patates. Les coses s' han de fer bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta, aquesta és l'opció que jo triaria... tot i que m'agraden totes les combinacions possibles ;-))

      Elimina
  5. D'acord amb en JPMERCH. Una cerveseta i unes patates, són un aperitiu com Déu mana! :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. D'acord amb vosaltres dos! Jo també crec que la combinació ideal és la cerveseta i les patates ;-))

      Elimina
  6. No has posat cava, ni aigua, vegem ...
    Unes olivetes (tot i que m'agraden les tres opcions) i una coca-cola, de les tres begudes és la que podria suportar millor ;)

    Molt bon dia i bon profit!!
    Un petonàs! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Homeeeee, Lluneta, aigua... per fer un aperitiu, queda com molt tristot... Cava, si és bo, sí, però si és Freixenet... ecs!
      No sé què té el Cava Freixenet que em fa agafar mal de cap... invariablement :-)

      Imaginem, doncs, un cava d'una empresa petita, de poques ampolles però ben fetes... ben fresquet... i... txin, txin!! :-))

      Elimina
  7. ui, no m'agrada cap de les begudes.. jo és que sóc molt rara :( . Per menjar una croqueta

    ResponElimina
    Respostes
    1. I què t'agradaria per beure?... La croqueta ja la pots agafar, tranquil·lament ;-))

      Elimina
  8. Si la coca-cola ha de ser zero, em decanto per la cervesa.... i de menjar, patatetes.... (però sense gust, res de barbacoas, vinagretas....)

    què, quina combinació ha guanyat?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah, sí, sí, amb això tens raó... Les patates són patates "i prou" ;-)) com tu dius, res d'invents especials...

      Doncs ha guanyat clarament:

      LA CERVESA AMB PATATETES!!!! ;-))))

      Elimina
  9. Oh! Jo sóc molt de croquetes... però a l'hora del vermut no li faria un lleig a res!!

    ResponElimina