EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dimecres, 1 de maig del 2013

Promeses Barça (us apunteu?)

.......

Si el Barça elimina al Bayern em faig un parell de fotos amb el cabell gris i les poso al blog (Assumpta)

.......

Si el Barça elimina al Bayern faré un post cada dia fins al dia de la final (Mireia)

.......

Si el Barça elimina al Bayern faré un post dedicat al Barça, que mai n'he fet cap! (Carme Rosanas)

.......

Si el Barça elimina al Bayern veuré un partit de futbol sencer, el primer de la meva vida (Sa Lluna)

.......

24 comentaris:

  1. Jo no faig promeses pel Barça, ja que no jugo i no m'hi jugo res. Si hagués de jugar el partit d'avui, potser sí que apostaria alguna cosa, però no és el cas. Si guanyen, em faran terriblement feliç per uns segons, no gaire més temps. Si perden, tres quarts del mateix, diré 'llàstima' i ja està. I el que sí que em donaran seran uns 94 minuts de distracció i l'acte social d'anar a veure el partit, que això sí que ho valoro.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Homeeeee, és per jugar una mica! Pots fer una promesa petita com, per exemple, llegir "La societat literària i de pastís de pela de patata de Guernsey" :-DDDD

      Elimina
  2. Vaaa, m'animo a fer una promesa, tot i que a mi el futbol plim! Si guanya el Barça faré un post diari fins el dia de la final ( quan és ? ) ara potser m'he passat, no?
    Si guanyéssin tindria dues coses bones: la victòria i reactivaria una mica el blog que està a les últimes

    ResponElimina
    Respostes
    1. En Martí m'ha fet adonar d'una cosa: volia dir si arriba el Barça a la final, que de guanyar avui té moltes oportunitats! El llenguatge el mal que pot arribar a fer ;)

      Elimina
    2. Ah, d'acord... jo ja ho havia entès que volies dir "si arriba el Barça a la final", clar... no pateixis, així ho interpreto... Imagina, que el Barça pot guanyar avui per 4-0 i no anar a la final!! :-((
      Jo em referia a ELIMINAR al Bayern ;-))

      Elimina
    3. No ho deia en conya... quqn és la final. A veure a què m'he embolicat!?

      Elimina
    4. El 25 de maig ;-) No està malament :-))))

      Elimina
    5. Uiii, ara no sé si el que he fet és una promesa o una amenaça :)))

      Elimina
    6. Hahahaha que bo!!! :-DDD
      Pensa que hi ha molts trucs... ;-)
      Un dia pots fer un post musical... un YouTube amb una cançó que t'agradi i ja està. Un altre dia una foto... i així :-DDD

      Elimina
  3. Va jo sí que jugo... Si el Barça elimina el Bayern....

    Ara no em surt res, però que consti que estic apuntada, em vaig a prendre unes herbetes que tinc fetes, esperant que no cremin i torno...

    ResponElimina
  4. Ja està!!! Faré un post dedicat al Barça, cosa que fins ara no he fet mai i no sabré ni com posar-m'hi!!! he, he, he... potser t'hauré de venir a demanar ajuda, Assumpta!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. CARMEEEEEEEEEE Transmissió de pensaments TOTAL!!!... M'havia passat pel cap dir-te que podries fer un post explicant la victòria del Barça, fent una crònica del partit... hahaha i veig que tu has tingut una idea ben semblant!!

      Nooooooo, a mi no em pots demanar ajut... pots demanar-li al marit i al fill :-DDDD

      Elimina
    2. Explicar la victòria del Barça a través d'una crònica? d'un partit que no he vist? (vull dir que no veuré)o d'un poema? o d'un relat? O d'un si fossis? El meu marit i el meu fill em prendran per boja ... he, he, he... :DDDDD

      Elimina
    3. Hahaha sobre tot importen molt les teves apreciacions tècniques... què tal la defensa? i el centre del camp? i la davantera? :-DDD
      Ja et veig agafant apunts dels futboleros de la casa :-DDDDDDDD

      Elimina
    4. Carme com la Ccançó dels amics de les arts 4-3-3( http://elsamicsdelesarts.cat/2011/01/23/les-3-notes-de-sant-cugat-que-no-ens-podem-treure-del-cap/ ) que parla de futbol però no només de futbol.

      Nenes quina gràcia, vaig buscant aquesta cançó per posar l'enllaç i la trobo a la pàgina dels amics, un directe d'un concert a Sant Cugat i a la mateixa entrada donen les gràcies per unes bones crítiques i va, i una és del blog de la Yaiza, quina casualitat no?

      Elimina
    5. Ai, no la coneixia aquesta cançó :-))

      El món és molt petit hehehe

      Aaaaai, ja ha començat el partit... ja ha passat un quart d'hora i res...

      Elimina
  5. bé, em sembla que arribo una mica tard.....

    ResponElimina
  6. Doncs si el Barça guanya avui, veuré un partit sencer...la final potser??, serà el primer de ma vida!!

    Nanit!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahahaha LLUNETAAAAAAA!! Ets un desastre futbolero!! Corre, ves al teu fill que et doni unes lliçons :-DDD

      Justament ens acaben d'eliminar amb una pallissa bestial.

      (Ufffff... m'estalvio de posar la foto "canosa")

      Elimina
    2. Em sap greu pel Barça, però no saps del que m'he lliurat!! :)

      Molt bon dia!
      Bessets!!

      Elimina
  7. Si el barça... vaja!, he arribat tard.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina llàstimaaaaaaaaaaaa!! Tenia curiositat per saber quina seria la teva promesa :-P

      Elimina