EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dissabte, 20 d’octubre del 2012

A veure si algú endevina...

... qui sentirà quatre crits dilluns mateix?

va... és fàcil...

Una pista:


Quan jo m'enfado, m'enfado... aviso.

Aquesta tarda, després de cobrar els dinerons que m'he guanyat pencant moltes hores, he anat a ingressar 20 Eurus al compte i a carregar 5 Eur. al mòbil... Sorpresa!! M'han ROBAT 23 Eurus pel fet de tenir la tarja de la Caixa Oberta (tarja de dèbit, que jo de tarja de crèdit no en tinc)...

Senyors (per dir alguna cosa) de La Caixa... Cada vegada que jo al Mercadona pago amb targeta vostès reben un COMISSIÓ... cada vegada que compro material a l'ABACUS o a EL TALLER i pago amb targeta vostès reben una COMISSIÓ... es pot saber per què em roben? I si m'arriben a deixar en números vermells?


GOOOOOOOOOOOOOOOOL DEL BAAAAAAARÇAAAA GOOOOOOOOOOL DE JORDIII ALBAAAAAAAAAAAA


En JOTAPÉ un dia va dir que abans de morir voldria enfonsar un parell de Bancs... va, JOTAPÉ, que jo t'ajudaré... Qui diu Bancs, diu Caixes... LLADRES!!!!

GOOOOOOOOOOOOOOOOOL DEL BAAAAAAAAARÇAAAAAAAAA GOOOOOL DE TEEEEEELLOOOOOOOO

Doncs això... que em sentiran cridar... i no ho dic en broma, no. Aneu a robar als rics, desgraciats!!

8 comentaris:

  1. Una de dues...
    o llences la tarja, o
    envies a porgar fum a la Caixa.

    Fa tres anys que no "treballo" amb bancs ni caixes, i n´estic ben contenta.

    Em sap greu, nina!
    Aferradeta.

    Visca el Barça!!

    ResponElimina
  2. No cal ni cridar, només reclama i t'ho tornen. Ells ho intenten, i si cola cola. Són força desgraciatd, sí.

    Ara van 3-4, i sense en Mascherano, ui ui ui...

    ResponElimina
  3. LLUNETA, L'any passat ja m'hi vaig discutir molt i vaig estar a punt d'anul·lar la tarja... però finalment m'en van tornar una part... El que passa és que em ve de gust cridar ;-))


    XEXU, Doncs jo diria que l'any passat només me'n van tornar una part... això vol dir que vaig cridar poc (els hi vaig armar un sarau històric)... A veure aquest any com va (són repugnants)
    L'arbitratge es veu que és nefast, oi? Quina colla de poca-vergonyes!

    ResponElimina
  4. Perquè creus que li diuen targeta caixa oberta?
    Ves en compte amb el que dius que ens culparan del de Bankia i el Banc de València.

    ResponElimina
  5. Sí, JOTAPÉ, perquè l'obren quan els hi dóna la gana per agafar el que volen :-(
    Noooooooo no pateixis, que no ens passarà res! ;-))

    ResponElimina
  6. A veure si te'n surts a La Caixa, que cada vegada els costa més fer això que diu en Xexu. :-(

    ResponElimina
  7. Assumpta al final 4 a 5! uf! i el barça segueix guanyant! i un altr triplet de Messi ( que potser a hores d'ara ja és pare) nena per la caixa et recomano que els diguis que cancel·laràs el compte i t'enduràs els calerons a qualsevol altra entitat és l'única cosa que els pot pressionar!

    ResponElimina
  8. MAC, Sí, fa uns anys em van dir que si feia servir la tarja, sempre em tornarien aquests calers (clar, perquè si la faig servir, ells van cobrant totes les comissions de les botigues on la faci servir).
    L'any passat ja em van posar mala cara i vaig haver de posar-me com una energúmena i no em fa vergonya dir-ho. Són els meus diners, no me'n sobra cap... Els hi vaig dir "lladres de pobres" i que els hi muntaria una "sentada" davant l'oficina... Que no cobren una comissió de manteniment (abusiva) cada mes? És que arriben a ser repugnants!!
    Així que aquest any ho veig negre... però estic disposada a fer el numeret que calgui... que a mi fer aquestes coses no em fa cap vergonya: Quan tinc raó, la tinc.


    ELFRI.- Siiiiiii potser el nostre Gran Messi ja és papi!! ;-))
    Al final em van fer patir i tot, eh? Quin resultat! ufff.
    Ai, xiqueta, si els hi dic que tancaré el compte es posaran a riure... no veus quin "Saldu"? :-))

    ResponElimina