EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dimecres, 18 de juliol del 2012

Neteja acabada!!

I sí, finalment ja està tot llest!! Iupiiiiii!! Aquí mateix, asseguda a aquest destrossat sillonet... (segon 13... sí, això que sembla el braç rebentat ensenyant el farciment silloneril, és, veritablement, el braç rebentat ensenyant el farciment silloneril, quan em toqui una travessa me’n compraré un de nou hehe... ... a l’hivern és un pal perquè s’hi enganxen els jerseis, però a l’estiu no molesta gaire), estic escrivint -emocionada- aquestes paraules...

Ei, que no només us mostro coses trencades, eh? Que també m’entretinc amb les meves obres a punt de creu (el coixí amb l’abecedari i els dos quadres amb el gerro).

La Mare de Déu del calendari i la de la litografia antiga (un regal de casament, per cert) és la mateixa: La Mare de Déu de Misericòrdia, patrona de Reus ;-) "Verge de Misericòrdia, mireu-nos amb ulls d’amor."

Ara aniré a fregar el menjador, que acabem de penjar les cortines, que també les he rentat...

5 comentaris:

  1. Música marcial, Assumpta!?!?!?!????

    Tot molt bonic, espero et duri uns quans dies, a casa no hi ha manera!

    Estic bé, només colpejada, bé, molt colpejada. Ahir ho vaig pensar...i si em faig unes fotos per un post? no, nooooo que els blaus són a llocs no propis per un bloc seriòs com el meu, jejjeje

    Aferradetes i bessets, pero suaus que tot em fa mal!!

    ResponElimina
  2. Hahahaha dona, és la Marxa Radetzky... Cap d'Any, Viena... ;-)))

    M'ha semblat que lligava bé amb aquest "safarantxu" que tinc muntat aquests dies! :-P

    No diràs que no tens magullat ni un senzill genoll, dona! que un genoll si que el pots posar en una foto :-))

    Au, a descansar, que això és el que més bé t'anirà!! I cuidat!!! ;-))

    ResponElimina
  3. Ara he entès això d'arreglar-te l'habitació i posar-la ben endreçada. Necessites estar còmode per escriure tants posts!! Un bon ambient és necessari.

    ResponElimina
  4. Si haguessis vist com estava la taula abans, no es veia la taula, per ser més exactes!!
    Clar, clar, les bones condicions de competició són essencials, segur que la CARME, la LLUNA, la SARGANTANA i tot l'equip SLOW en ple, tenen les instal·lacions en perfectes condicions :-DDD

    ResponElimina