EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dilluns, 23 de juliol del 2012

Jive!!

El Jive és una disciplina de ball esportiu (del grup dels anomenats “llatins”) que molta gent confon amb el rock and roll, del qual ha rebut moltes influències (així com d’altres balls com el Boogie Woogie)

És un ball molt ràpid que en competició es balla a una velocitat de 44 compassos per minut, tot i que en altres casos, es pot reduir i quedar entre 32 i 40 compassos per minut.

Gaudim-ne!!



Ah!! i no oblideu de mirar el pianista del post anterior... és boníssim!!

8 comentaris:

  1. Caram! Assumpta, sembla que la cosa va seriosament. Quin ritme!

    ResponElimina
  2. Això no pot ser bo per la salut!!!! Segur que no! :D

    Em canso només de veure'ls

    ResponElimina
  3. M'agraden molt els concursos de ball de saló, encara que ballar així a de ser una passada, reconec que ja faig tard.... je,je.

    Em pots dir per on coi, (perdona l'expressió) m'he de fer seguidora dels teus blogs? l'única manera d'accedir-hi es mitjançant els altres blogs :(.

    Un petó, entrar a casa teva es començar el dia amb bon peu ;))

    ResponElimina
  4. Com t´he dit al teu anterior post, per arribar a aquest moment quick, han de passar molt, molts, molts, però molts slow moments d´assaigs.

    I d´això si sé de què parlo ;)

    Bon dilluns, nina!!

    ResponElimina
  5. JOTAPÉ, No m'estranya que els diguin "balls esportius", eh? ;-)) Han d'estar molt, molt "en forma" per poder ballar així! ;-))


    CARME, Si jo intentés imitar-los tres segons em passaria una setmana al llit amb dolors generalitzats :-DD


    DRAPAIRE DE MOTS, A mi també m'encanta veure com ballen així... m'agraden tots, el Vals vienès, l'anglès, el tango, el fox... tots... però, com tu dius, mirar-los! ;-))
    Jo no sé la teva edat, però jo en tinc 50 i artritis des dels 30 i pocs... imagina! :-))
    Ai, això dels seguidors... és que no tinc el gadget aquell (el vaig tenir un dia i mig i m'estressava, és que, en el fons sóc una "Slow" hahaha) però hi havia algun lloc on posava "segueix" i igualment el podies seguir... però ara no ho veig... Quin desastre!! :-))


    LLUNETA... Recordo un preciós post en que ens explicaves que havies anat a un concert... era molt emocionant perquè vas transmetre molt bé els teus sentiments en aquells moments :-) Ha de ser tan maco saber tocar un instrument!! ;-)) No ho deixis mai!!

    ResponElimina
  6. I tan esportiu... només de mirar-los ja em canso. Quick, quick...

    ResponElimina
  7. Hahahaha imagina jo amb els meus genolls!! :-)))

    ResponElimina