EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dijous, 12 de juliol del 2012

Fent el ridícul (I)



Aquest és el meu fabulós radio cassette CD on escolto Catalunya Informació i poso la meva musiqueta que, tan pot ser Queen, Status Quo, Beatles, Chicago, The Eagles... com música clàssica, com frikadetes com aquesta hehehe
Aquí estem cantant la Karina i jo (jo moooolt fort, que consti) "Buscando en el baúl de los recuerdos"... No sé si posar algun comentari més...

11 comentaris:

  1. Doncs si no hi ha document gràfic, que sigui document sonor! :)

    ResponElimina
  2. No, no, que vaig amb bata i sabatilles!! ;-)))

    ResponElimina
  3. He dit document sonor...

    Bata i sabatilles?????

    Vols dir que se sentirien???? :D

    ResponElimina
  4. M'encanta Asumpta!!!!!!!!!! la Karina, a mi m'agradava: no, no somos ni Romeo ni Julieta...noi estamos en la etapa medieval....

    ResponElimina
  5. CARME.- Hahahaha no, no això de la bata i les sabatilles era l'explicació de per la qual no hi havia document gràfic!! :-)))


    MARTA.- Ai, sí!! també me'n sé un bon tros d'aquesta que dius!! ;-))

    ResponElimina
  6. Que dolent és l'estiu, t'agafa per la música petarda!!

    ResponElimina
  7. XEXU, Veus que em fa la calor? Jo no sóc així! Sóc una persona seriosa i com cal... però la xafogor m'estova les neurones i canto amb la Karina!! :-DDD

    ResponElimina
  8. Hu! Quins records. Aquesta cançó va protagonitzar el nostre festival de Nadal de l'escola quan fèiem 1r d'ESO. Encara veig la S. pentinada a l'estil Karina fent el panoli a l'escenari. Quan la vegi a la facultat (sí! ens hem retrobat a Medicina molts anys després!) li recordaré per burxar-la una mica!! Hehehe!

    Per cert, que tens molt bona veu, eh!! Jo sóc incapaç d'entonar i afinar això... tinc la veu massa greu!

    ResponElimina
  9. YÁIZA.- Siiiiii? hahaha però si aquesta cançó és d'abans que tu nasquessis!! Clar que, de fet, són cançons que s'han anat escoltant durant força temps :-))

    Dona, això de "molt bona veu" m'ha arribat al cor!!... No sé què dir-te... No canto malament, però t'asseguro que no tinc cap veu especialment bona... normal i corrent, com la majoria de la gent... allò que no destaques ni per bé ni per malament. Generalment no desafino, que ja és molt, però en absolut res especial (però tu pots pensar que tinc bona veu, eh? que a mi ja m'agrada! hehehe)

    ResponElimina
  10. He de reconèixer que això també ho he fet jo, però que vaig molt en compte de no deixar de cap de les maneres cap prova, ni sonora ni gràfica. :-DD

    I tu digues el que vulguis, que la YÁIZA té tota la raó quan diu que tens una veu molt maca. Res de "com la majoria de la gent", que la majoria som els que desafinem! :-))

    ResponElimina
  11. MAC, Hehehehe de veritat tu també fas aquestes coses? Quina gràcia!! :-))) Quina llàstima que no hi hagi proves!!! :-DDD

    Caram, crec que us heu proposat tots junts fer-me contenta amb això de la "veu maca" :-) pensa que aquí no canto pas sola, que hi ha també la veu de la Karina, que s'hi guanyava la vida amb això :-DDD
    Jo canto molt a la Parròquia, amb els nens i tal, i sé que hi ha catequistes que canten molt millor que jo... però tampoc sóc de les pitjors, per això dic que "normal". Habitualment no desafino (sempre hi pot haver un "aissss", però normalment no) però tampoc destaco per bé... el que em passa és que no em fa vergonya (allí, amb els nens) i per això, a vegades, en sessions conjuntes amb diversos grups, em toca a mi començar els cants, però és més per "morro" que per habilitats :-DDD

    ResponElimina