EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dimarts, 3 d’abril del 2012

Un dia ho faré...

Fa dies que tinc al cap una fotografia,
una que encara no està feta però la tinc a la imaginació.
És una imatge molt maca... bé, a mi m'agrada.
La idea no és meva, això és cert. La idea me l'han donat altres fotos que he vist.
La vull fer, i també vull fer aquell relat.
Fa dies que l'he escrit amb el pensament,
però se m'oblidarà si no el puc escriure ràpid.
Si no ho puc fer aviat, quan ho faci, el relat ja serà un altre relat.
El primer ja es va esvaint.
Però la idea serà la mateixa, això sí.

7 comentaris:

  1. Noia, quanta intriga. A veure si ens treus de dubtes i fas alguna de les coses que dius. Relats, fotos?

    ResponElimina
  2. Mmm... no hi ha paraula de verificació? Ara dubto. Abans hi era, no? O només la tenies al blog gran? Bé, si no recordo malament sí que hi era, no sé quan ha desaparegut, que em costa adonar-me de les coses, però en tot cas, gràcies.

    ResponElimina
  3. Hola! ;-)

    Pregunta pel Joc dels teus 6 anys hehehe quina blogaire pesadíssima per la seva insistència en no treure's les paraules de verificació va decidir fer-ho, de forma inesperada, la primavera del 2012? ;-))

    Hehehehe el relat és el Relat Conjunt de març, que tinc la idea al cap, però no em concentro per fer-lo.
    La foto és una idea semblant al que vaig veure a altres blogs, com la Montse i la Fanal Blau (ja veus, pico alt jo hehe) i jo me la imagino molt maca però potser si ho provo em sortirà un xurro :-DD

    ResponElimina
  4. Vaaaaa, vingaaaa, vull fotos i relat! Pren notes en papers, allà on estiguis i com puguis... és la manera que jo tinc que no se me'n vagin les idees passavolants!

    ResponElimina
  5. Vaaa, a pencar! Que m'has fet venir ganes de veure la foto i llegir el relat!
    gràcies i mil gràcies per treure la ditxosa parauleta

    ResponElimina
  6. Assumpta, jo no crec que et surti cap xurro! Au, anima't, que tot és posar-s'hi. Per cert, si en XeXu pregunta això que dius a l'hipotètic concurs del 6è any del Bona Nit, no la fallaré pas! Visca!

    ResponElimina
  7. PORQUET.- El tinc al cap hehe... i el vaig perfilant, la idea la tinc molt clara... els finals sempre em surten "sobre la marxa" :-))
    He d'acabar les nines-clauer i llavors respiraré tranquil·la :-))


    MIREIA i YAIZETA.- Hehehehe només per veure-us tan contentes ja val la pena haver tret les famoses paraules de verificació :-))
    La veritat és que no crec que tingui massa problemes d'Spam, perquè jo no admeto comentaris anònims (això sí que no ho canviaré mai!) per tant, ara em fa il·lusió haver-ho tret hehehe
    Val, ja miraré de fer foto i relat... he d'acabar les ninetes ;-))
    Vaig fent mentre miro de reüll el partit!! :-DD

    ResponElimina