EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

diumenge, 11 de març del 2012

De xocolata!!





No sé si només em passa a mí, però el fet és que començo a buscar coses a Google (per exemple, avui a TV3, a la informació del temps han dit una cosa que m'ha cridat l'atenció, han parlat de l'Associació catalana de constructors d'iglús. Jo no sabia si era broma o si existeix de veritat. Doncs existeix!!)... I, un cop trobo el que volia, una imatge em fa saltar a una altre fins que arribo a coses com aquestes tecnologies de xocolata! Curiós...

Per si a algú li interessa, també existeixen iglús de xocolata!


Ah! A la mateixa web hi havia aquest pèsol tan bonic :-))


En fi, vaig a posar la rentadora que serà més útil :-))

13 comentaris:

  1. ASSUMPTA.- Ves a posar la rentadora ara mateix!!!

    Assumpta.- Ja va, dona, ja va...

    ASSUMPTA.- Vinga!!!

    ResponElimina
  2. Només em faltaria això. Si tingués el teclat de xocolata, no podria escriure posts. Abans d'acabar-ne un, ja no quedaria teclat! Allò que comences pels cantonets, pel les lletres menys importants... però res a fer. Bé, i viure en un iglú de xocolata és com viure a la caseta de Hansel i Gretel, no?

    Per cert, sé que una coneguda va anar fa uns anys a fer iglús al Pirineu, feien com una mena de competició. No sé si té res a veure amb el que dius.

    ResponElimina
  3. XEXU.- Ens podríem menjar la "Ñ" sense problemes hehehehe.
    Ah, doncs potser sí que anava amb aquesta Associació! Què curiós! .-))


    ASSUMPTA.- La rentadoraaaaaaaaa!!

    Assumpta.- És que he vist en XEXU i li volia contestar... Ets una mandona!! :-(

    ASSUMPTA.- Després hauràs d'estendre a les fosques i no t'agrada, jo t'ho dic pel teu bé.

    Assumpta.- D'acord, ja vaig... :-)

    ResponElimina
  4. Uf! Jo també prefereixo que el meu teclat no sigui de xocolata...

    Com està la rentadora... ja funciona o no?

    El pesolet és bufó...

    Després d'informar-me bé he decidit que no em faré sòcia de l'Associació catalana de constructors d'iglús! Em sap greu, però de moment no m'interessa... :)

    ResponElimina
  5. Hola, CARME! Sí, ja funciona, ja... no fa massa, però ja funciona :-))

    Hauriem de veure quin "vici" pot més si bloguejar o menjar-nos el teclat :-DD

    Entenc la teva decisió en quant a l'Associació, jo tampoc no ho tinc massa clar hehehe

    ResponElimina
  6. Nena, quines coses que ensenyes. Ens podem menjar els CD que ja estan passats de moda, no?

    ResponElimina
  7. Ostres! Em sembla que no em sabria gens de greu que aquests aparells tecnològics s'espatllessin sovint, hihihi...

    ResponElimina
  8. Mare meva. Xocolata!! Noooo, mira, ara no m'agafes en bon moment, que estic tan tipa (he dinat súper tard i molt...) que ni la xocolata em ve de gust. Però va, com que sé que la Ñ et molesta me la menjaré. Però per fer-te un favor, eh! =P

    ResponElimina
  9. Assumpta, planteges una bona alternativa, que no tinc gaire clara... però ben mirat, potser si que preferiria bloguejar... dura més! la xocolata si te la menges s'acaba de seguida... :)

    ResponElimina
  10. Jo renuncio a viure en un iglú de xocolata. Als dos dies ja seria un sense sostre!

    M'acabo de cruspir una coca de xocolata... mmmm!!!

    ResponElimina
  11. MIREIA, hehehe m'has fet gràcia! Jo encara no he après a gravar CDs i resulta que ja estan passats de moda!! ;-))
    Menja, menja, que deuen estar molt bons :-))


    LLUÏSA, Ara ens mengem un mòbil, ara un ratolí, unes quantes tecles... Hehehe Què bona la xocolata!! ;-))


    YÁIZA.- I araaaaa? Ja tens més ganeta? ;-) Que abans només has agafat la "Ñ"... ara podries agafar el teclat numèric que no el faig servir mai!! :-DD


    CARME, hauríem de fer una enquesta "amb totes les de la llei"... però crec que guanyaria "bloguejar"... però què difícil, eh? Estar aquí teclejant damunt de la xocolata i no poder-ne menjar!! :-DD


    PORQUET, Seguuuuuur? Pensa, pensa en què hauria de prevaldre, si estar a la intempèrie a la neu, o menjar xocolata... :-))
    Coca de xocolataaa! apa, ja podries convidar!! ;-))

    ResponElimina
  12. Un teclat de xocolata!, no duraria no cinc minuts a casa, el pèsol petitet m'agrada molt! segur que és molt dolç!

    ResponElimina
  13. MARTA, Tu també preferiries menjar la xocolata que bloguejar? ;-)) Pensa que si et menges el teclat et quedes sense Internet!!
    El pèsol em va fer una gràcia!! :-))

    ResponElimina