EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

divendres, 19 d’agost del 2011

Vídeos, ossos polars, cançons, visites i letargies...



El meu germà gran està letàrgic, pobre, i a mi m’han dit que no faci massa soroll que encara el molestaré, així que he pensat posar música bonica i no massa cridanera: Living on an island d’Status Quo, en un vídeo preparat per un noi francès molt simpàtic i amb unes imatges genials i refrescants (amb ossos polars i tot!!) i que té gairebé tantes visites com el meu!! Sí, "el meu"...



Ep! Un vídeo en que "canto" jo té més visites que un d’Status Quo, és fort, eh? :-))

15 comentaris:

  1. Ja veig que t'estàs fent famosa gràcies al Mou... quan se n'assabenti vigila els ulls! ;-D

    ResponElimina
  2. és que el teu és únic!!!! genial!!

    ResponElimina
  3. Els ossos polars són un dels animals que més m'agraden (polar bear):)

    ResponElimina
  4. Assumpta apart dels ossos polars jo m'hi sento com ells quan he d'agafar el metro....ah i felicitats per la canço dels perquès ets una mega crac de la cançó, estic convençuda que si en fessis un disc record de vendes i disc de platí!!!

    ResponElimina
  5. Això és perquè tu et fas molta propaganda, i els Status Quo ja no s'agunaten els pets!

    ResponElimina
  6. MAC.- Hahaha més val que no, que aquell tiparracu és capaç de qualsevol cosa!! :-DD


    RITS.- Dona, això és que tu ho veus amb bons ulls... o ho escoltes amb bones orelles ;-))


    JOSEP LLUÍS.- A tu t'agraden tots els ossets en general, els polars, els bruns, els panda... :-DD


    ELFRI.- Interpreto que l'aire condicionat del metro està molt fort! haha... doncs que me n'hi vaig, eh? ;-))
    Súper vendes!! :-D


    XEXU.- Ep, què em vols enfonsar l'autoestima? Això és la qualitat de la meva obra, homeeee! :-P

    ResponElimina
  7. Ets tu la que canta?? Quina veu tan sexy!!! Volem sentir més hits!! I si són amb lletra pròpia millor que millor! Clar ara sentint com cantes ja entenc que t'agradi cantar, tens una veu molt dolça!

    Ui vaig descobrint cada cop més facetes teves i totes són una bona sorpresa, els colors, cantar...què serà el següent? ;P

    ResponElimina
  8. Hihihi....acabo de fer karaoke amb la teva cançó!!

    ResponElimina
  9. Osti Assumpta és la teva veu!! Estic flipant... cantes de conya (jo aquests aguts no els agafo ni de conya!)... i no m'imaginava que tinguessis aquesta veu... de fet, no sé com me la imaginava!

    M'has fet riure de debò!

    Dona i és que els Status Quo ja haguessin volgut tenir una solista com tu!

    ResponElimina
  10. BARCELONA.- Ai quin riure amb això de la veu sexy! ;-) Aquest vídeo el vaig posar fa uns mesos al blog gran i allí ja vaig aclarir que la meva veu no és així hahaha la música del karaoke que vaig trobar estava en un to molt agut i estava forçant la veu, i hi ha petites desafinades i tot, però vosaltres sou amables hehe. La meva veu és molt més "normal" :-))
    Molt bé!! M'encanta que t'hagis animat a cantar-la!! :-))


    PORQUET.- Sí, és la meva veu hehe... però forçant, eh? quan parlo la meva veu és... molt "normal", no tan aguda, això va ser culpa del karaoke que vaig trobar :-D
    I si has rigut, estic contenta, perquè, de fet, la intenció del vídeo era totalment aquesta! :-))
    (Cantar amb els Status Quo!! uaaaaaaaaaau)

    ResponElimina
  11. Ah!! BARCELONA i PORQUET!! hahaha... espereu... (en XEXU té tota la raó, em faig molta publicitat juasssss però és que quan em surt la vena trapella no la puc aturar) però, clar, és que vosaltres no sabeu això :-))

    ResponElimina
  12. Quina gràcia Assumpta!! Que fort això! Si ja ho deia jo al comentari anterior, amb cada cosa nova que expliques et superes!!! Si has sortit a CatRàdio i tot...mare meva! Ja em frego les mans per saber quina serà la teva nova sorpresa!! Ets genial!

    I amb això de la veu, no diguis ximpleries, que o es té aquesta veu fineta i dolça o no es té...i tu clarament la tens!

    ResponElimina
  13. BARCELONA.- Hahaha nooooo t'asseguro que no tinc aquesta veu, de veritat!! :-))
    L'ÒSCAR (The lost art of keeping a secret) i l'ELUR (Nòmades del vent) m'han sentit i ho poden constatar (de fet l'Òscar ja ho va dir als comentaris!!)
    Hauré de fer una gravació llegint alguna cosa per demostrar que tinc la veu normal!! :-DD
    Ara ja està, de veritat que no tinc cap més sorpresa, paraula :-)
    De fet sóc una persona que en dóna poques de sorpreses perquè sóc casolana, tranquil·la, no faig res especial, tinc les meves rutines... Ara bé, m'agrada molt riure i amb això m'ho vaig passar pipa (vaig tenir dubtes de fer-ho, eh? em feia vergonya... però les ganes de fer el ximplet van ser superiors) :-))
    Ara, quan tornis a entrar i vegis posts normals t'avorriràs! :-P

    ResponElimina
  14. Que n'arribes a ser de maca!!! Quina il·lusió que m'ha fet sentir la teva veu normal llegint l'entrada!!! Tenies raó, la teva veu és normal....doncs et canvia moltíssim cantant, et queda molt molt fineta!!! La teva normal també és maca, però és normal...jo que ja t'havia imaginat diguent Josep Lluís per aquí carinyo per allà amb aquella veu de Marilyn Monroe i el teu marit caiguent-se-li la baba amb aquella veu tan sexy!! hehehe :)

    Bona nit!!

    ResponElimina
  15. Holaaaaa! Estic contenta que t'hagi fet gràcia!... Ho he fet en un rampell i després em feia vergonya posar-ho :-))
    Clar, la veu és "normal"... no destaca en absolut per ser molt fineta o molt greu, però la música del karaoke estava molt aguda i vaig haver de cantar en un to que no és el meu...
    Quan ho vaig posar al blog gran vaig pensar "ai, ara, tothom m'identificarà amb aquesta veueta" :-))
    Ah, de totes formes al Josep Lluís els meus "carinyo" i "carinyet" sempre li sonen bé :-P
    Ara plego que tinc calor... ufff estem a 29,5 a DINS de casa... menys mal que fent el ximplet em distrec.
    Bona nit, guapa ;-))

    ResponElimina