EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dissabte, 27 d’agost del 2011

Mestral

Aquesta tarda s’ha girat una mica de Mestral que ha fet baixar la humitat en picat, gràcies a Déu, perquè immediatament m’he començat a trobar millor. La temperatura segueix essent molt alta, però la xafogor ha disminuït força.

Gràfica de la humitat copiada de la web de Meteoreus


I això que aquest any l’estiu està essent curt, el juliol va ser bo... però aquests darrers dies m’han estat costant molt de passar... Però els castellans tenen un refrany que em fa molta gràcia que diu “no hay mal que cien años dure”... així que, siguem optimistes que això ja s’acaba!!

6 comentaris:

  1. I jo he pogut dormir tota la nit després de tres seguides de no fer-ho

    ResponElimina
  2. Aquesta matinada m'ha despertat l'aire FRED que entrava per la finestra i he hagut d'aixecar-me a ajustar-la, encara no a tancar-la però es que feia dos o tres dies que ni amb la finestra oberta de bat a bat entrava ni un alè d'aire.
    Encara farà calor però si la xafogor ha marxat la cosa va bé. :-))

    ResponElimina
  3. Sent justos, l'estiu no ha estat massa dur, ens van regalar tot un mes de calma. Després a l'agost les temperatures han pujat fins a un punt que són desagradables, però tinc la impressió que no tant com anys anteriors. Potser estic equivocat, no sé. I si ara la cosa ja va de baixada... tampoc ens podrem queixar d'estiu, encara que aquests dies han estat difícils, això sí. Però només uns dies.

    ResponElimina
  4. LLUÏSA.- El mateix que jo!! I què bé s'hi estava oi? :-))
    Dimecres passat jo ja no sabia què fer amb mi mateixa... quina angoixa, uff


    MAC.- És que les darreres nits eren terribles, eh? Nosaltres igual... Entrar aire fresquet per la finestra, quina sensació tan meravellosa!! :-))


    XEXU.- Tens raó, no em queixo pas de tot l'estiu, és més, ja signaria que el proper fos com aquest, i tant!! ;-)
    Ara bé, els darrers dies sí que han estat a l'alçada dels pitjors d'altres anys, eh? Alguns moments veritablement angoixants...
    Però sí, en general, ara mateix signo perquè el conjunt "juliol-agost" de l'any que ve sigui com aquest :-)

    ResponElimina
  5. Sembla que la cosa es va mantenint oi? Ànims! Però que no faci massa mal temps que acabo de començar les vacances!

    ResponElimina
  6. No, PORQUET, si jo tampoc vull que plogui, jo amb que les temperatures no s'enfilin massa i, sobre tot, que la humitat es mantingui baixa, ja m'hi conformo, ja sé que es estiu, tampoc puc pretendre que nevi ;-))

    ResponElimina