EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dissabte, 26 de març del 2011

Regal sorpresa!

Ostres!! en la darrera actualitzacio de word m’han sortit “fonts” noves!!

Ostres!! en la darrera actualitzacio de word m’han sortit “fonts” noves!!

Ostres!! en la darrera actualització de word m’han sortit “fonts” noves!!

Ostres!! en la darrera actualització de word m’han sortit “fonts” noves!!



No sé si ho podeu veure o és necessari el Windows Vista i el Mozilla... però són mooolt divertides i n'hi ha moltes més!! :-)

6 comentaris:

  1. La veritat és que no es pot veure, surt tot igual, però me n'alegro que estiguis contenta amb la teva nova joguina.

    ResponElimina
  2. Tens tota la raó, XEXU... així mateix ho veig jo ara des de... tatxiiiin la connexió WiFi del Viena!! I és que la Minnie té el Windows-7 :-)

    Ets el primer bloguero a qui saludo des de la connexió al Viena hehe

    ResponElimina
  3. A veure si ho he entès... Amb aquest enigmàtic post, ens estàs intentant dir que en la darrera actualitzacio de word t’han sortit “fonts” noves?? ;-DD

    ResponElimina
  4. Hahahaha sí, sí, MAC, exactament :-))

    Gràcies per aclarir-ho perquè no sé si ho havia explicat bé :-DD

    Tu les pots veure?

    ResponElimina
  5. No, ho he provat amb els tres navegadors i no es veuen les lletres noves. :-((

    Paraula de verificació: SOPPLEN... però ni bufant funciona la cosa :-DD

    ResponElimina
  6. doncs a veure si aquestes fonts noves ragen força i recuperes forces !!!! hihihi

    ResponElimina