EL DRET A DECIDIR D'UN POBLE ÉS L'EXERCICI DE LA DEMOCRÀCIA EN ESTAT PUR. A QUI FA POR AIXÒ?

dijous, 31 de març del 2011

Hola Petit Blog!

- Hola, Petit Blog :-)
- Hola, Assumpta :-)
- Vinc a posar-te una cançoneta que tinc ficada al cap des d'ahir...
- Què bé!! Feia dies que no m'actualitzaves...
- Homeeee... no tants... però no pateixis, Petit Blog, ja saps com sóc... puc tardar, però igual després et poso post nou tres dies seguits... o tres en un dia!
- Sí, això és veritat hehehe
- Doncs va, té, musiquetaaaa!!

6 comentaris:

  1. Hola petit blog!
    M'encanta com ets!

    ResponElimina
  2. Bona, bona la cançó!

    Petit, ni cas a l'Assumpta. No deixis que et tracti així, eh? I que no et canviï les fonts!

    ResponElimina
  3. Oi que sí, ELFRI? ;-) Em va venir al cap, de cop i volta... i l'anava cantant i cantant i m'he dit "Al Petit Blog, va!" ;-))

    EVA.- M'has fet posar vermell... ;-))

    XEXU.- Què bé que a tots uns agradi! ;-)
    Ai si, XeXu... té una fixació amb les Fonts... no sé... però mira, ella juga... és com una nena ;-))

    ResponElimina
  4. KWEILAN.- Moltes gràcies!! Sou tots bona gent ;-))

    ResponElimina